13 listopada 2019
Zaproszenie na Plenarne Spotkanie Gdańskich Organizacji Pozarządowych 2019
Szanowni Państwo!
Od wielu lat na przełomie listopada i grudnia spotykamy się, aby podsumować rok współpracy Miasta Gdańska z organizacjami pozarządowymi, porozmawiać o współpracy pomiędzy samymi organizacjami, jak również zastanowić się wspólnie nad wyzwaniami i potrzebami w zakresie współpracy i podejmowanych przez organizacje działań.
Wielkim wyzwaniem dla Miasta Gdańsk i organizacji pozarządowych działających na rzecz mieszkańców naszego Miasta jest realizacja zadań dofinansowywanych ze środków publicznych. Dlatego tegoroczne spotkanie w sposób szczególny będzie poświęcone przygotowaniu oferty konkursowej, ocenie ofert konkursowych oraz wybrane zostaną nowe osoby do komisji konkursowych.
Ważnym podmiotem kreującym współpracę jest Gdańska Rada Organizacji Pozarządowych, składająca się z przedstawicieli organizacji pozarządowych wybieranych na plenarnym spotkaniu. W tym roku kończy się kadencja Rady i na plenarnym spotkaniu podsumowana zostanie mijająca kadencja i odbędą się wybory nowego składu GROP.
Spotkanie zaplanowano w 3 częściach: warsztaty podnoszące wiedzę osób pracujących w organizacjach pozarządowych, część plenarną poświęconą wyborom członków komisji i GROP oraz współpracy Miasta Gdańska z organizacjami pozarządowymi oraz część panelowa poświęcona pracom komisji konkursowych.
Mamy nadzieję, że znajdą Państwo czas i będziemy mogli wspólnie porozmawiać o współpracy, szczególnie, że będzie to pierwsze spotkanie w rozpoczynającej się pięcioletniej kadencji władz samorządowych.
Spotkanie plenarne odbędzie się
dnia 23 listopada 2019 r. w godzinach 9.30 – 15.00
w siedzibie Związku Harcerstwa Polskiego Chorągwi Gdańskiej
Dom Harcerza, ul Za Murami 2-10, Gdańsk
ZAPROSZENIE:
PROGRAM SPOTKANIA:
REGULAMIN WYBORÓW:
UPOWAŻNIENIA:
FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY NA PLENARNE SPOTKANIE:
FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY DLA KANDYDATEK/KANDYDATÓW
do GDAŃSKIEJ RADY ORGANIZACJI POZARZĄDOWYCH:
FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY DLA KANDYDATEK/KANDYDATÓW do KOMISJI KONKURSOWEJ: